Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 iulie 2011

.. insa nu functioneaza nimic sau functioneaza 75%

....Aseara, in posta, am gasit un mesaj. Nu este deosebit desigur, foarte multe alternative similare tot primesc pe diferite cai,dar acesta parca m-a motivat sa revin asupra ideii: de ce PARE CA NIMIC NU FUNCTIONEAZA, de ce in urma filmului "The secret" au trebuit sa apara intregi "scoli" de pretinse completari ale filmului, din care multi au facut cariera? "intamplator" acum 3 minute o buna prietena a intrat sa imi dea un link, despre faptul ca incep sa apara noi tehnologii. Linkul e acesta:
     Si desigur, la fel de "intamplator", desi subiectul ma intereseaza, nu m-am dus in continut ci mi-au cazut ochii pe un citat. Il pastez aici:
     Textul gasit in posta este urmatorul:
"Stimate domn,

Am descoperit printr-un simplu search pe google o pagina interesanta si anumehttp://sites.google.com/site/joculvietiisicumsaljoci/home
Interesant, mai ales ca inainte de asta citisem cartea The Secret....
Am incercat sa aplic secretul, kybalionul, reiki etc pentru a-mi rezolva problemele  .. insa nu functioneaza nimic sau functioneaza 75% dar restul de 25 % ma arunca din nou in abis.... nu  gasesc un barbat potrivit pentru mine, ma invart intr-un cerc vicios dpdv financiar, cu datorii interminabile pe la banci, cu sume restante care cresc peste noapte, etc.... nu sunt multumita de ceea ce fac dpdv profesional, am reusit sa fac un an la o facultate cu un profil pe care l-am considerat bun pentru mine, care imi palce dar spre finalul anului scolar iarasi am avut tendinta de renuntare, mi-am reventi si mi-am impus ca trebuie sa termin, si pe ultima suta d emetri am clacat si probabil am pierdut anul.
Imi pun mii de intrebari, incerc sa ma descoapr, sa ma cunosc mai bine, sa vad unde gresesc....ma simt oarba, neputincioasa ....si efectiv nu stiu ce sa fac....doar imi vine sa mor si atat. Chiar am vizualizat si am simtit si am multumit ca sunt in anul 2 la facultate deja si cu toate astea ultimul examen pe care l-am dat si care era esential, l-am picat...de ce toate se darama aproape de final, eu asta nu inteleg....am senzatia ca am irosit cei 36 de ani de viata pe un drum rau si ca niciodata nu o sa o pot lua de la capat.
 Nu stiu cui sa cer ajutorul si incotro asa ma indrept....si daca v-am deranjat imi cer iertare."

     Ca atare, ma vad iar obligat sa explic ceea ce ar fi trebuit deja sa fie BINE INTELES: NU EXISTA lume obiectiva, realitate obiectiva, nimic de "constatat", dimpotriva noi singuri trebuie sa acceptam ca ne cream in intregime EXPERIENTA ILUZORIE NUMITA "VIATA", care ne poate parea in mod hipnotic un film ale carui personaje le tot jucam, cu tot "dramatismul' convingerilor noastre. 
     Cartea postata mai sus face ades trimitere la maestrii si intelepti ai tuturor timpurilor si va "arunca" intreaga responsabilitate privind calitatea perceptiei voastre despre ceea ce denumiti voi propria voastra viata, pe proprii umeri, asa cum si Iisus a facut-o cand a afirmat "credinta ta te-a vindecat"...oare nu implica si faptul ca tot CREDINTA TA e cea care ti-a oferit "prilejul "experiential de a te juca de-a boala?
     In urma cu cativa ani ne-am adunat in jurul unei piscine de 40 de tone de apa si un metru adancime cativa prieteni. Desigur fiecare dintre noi avea propria sa relatie cu apa, conform propriilor conditionari de care fiecare a "beneficiat" de-a lungul experientei sale. Unii se temeau cumplit, altii ponderat prudenti, unii stiau sa inoate altii mai putin, unii deloc. Mai era si o buna prietena din Sibiu, Daniela, careia ii voi fi recunoscator intotdeauna pentru minunatul prilej de intelepciune oferit fara intentie. Dupa ce ne-a vazut pe fiecare, cu mic cu mare ce abordari avem, ne-a explicat ca este cu putintza sa faci "frunza" pe apa. 
      Eu faceam parte din cei care nu au avut oportunitatea de a fi invatat sa inoate, dar candva o prietena ma invatatse sa fac "pluta" pe unul din strandurile bucurestene. Cand am vazut insa ce ne arata Daniela, am inteles instantaneu ca ma aflam in fata unei demonstratii cat se poate de limpezi a ceea ce inseamna de fapt propriile noastre alegeri perceptuale si cum ne pozitioneaza ele in raport cu experientza.
      Daniela s-a "asezat" confortabil si in deplina IN credere pe apa, iar rezultatul a fost socant: nu a trebuit sa faca nici cel mai mic gest privind securitatea sau sustentatia corpului in acel "mediu nesigur". Stiam bine ca facand pluta trebuie totusi sa faci mici manevre care sa "justifice" plutirea, insa ea ne demonstra ca poti sa TE JOCI IN VOIE in acel mediu, FARA PRETENTIA DE A-L CONTROLA in vreun fel sau sa te lupti cu el. Razultatul era ca a putut sta pe apa la fel de linistita si confortabil ca pe propriul pat sau pe salteaua de plaja.
      Si mai elocvent este CEEA CE A URAMAT APOI: nu a avut aproape nici o importanta ceea ce ni s-a aratat, in nici un caz la maniera colectiva!!! Ea a inceput, individual cu fiecare, sa il ajute sa ISI DEMONSTREZE CA SI EL POATE. Am fost singurul care nu a avut nevoie de nici un ajutor, intelesesem IDEEA! Nu apa era "pericolul" ci ideea din mintile noastre cum ca apa ar putea sa fie un pericol. Ei, in raport cu aceasta idee, perceptie absolut individuala, experienta a reusit unora destul de repede, altora mai greu si unora absolut deloc. Eu m-am bucurat apoi sa dorm pe apa, cu mainile sub cap.
     Ca sa sintetizez, nu are absolut nici o relevanta nimic altceva decat PROPRIA PERCEPTIE despre orice, pentru ca noi sa ne putem sau nu apropia de o anumita realitate experientiala. Poti demonstra orice sau oricum, intelectual sau practic, vei fi crezut sau inteles doar de cel care si-a dus experienta catre acea realitate. Pentru ca, de fapt, noi putem lua la cunostiinta despre un anume fenomen experiential prin intermediul celor 5% minte constienta, dar PROPRIA REALITATE EXPERIENTIALA se alctuieste de catre cei 95% minte subconstienta, care "intamplator" este si cea care pune in opera Legea Atractiei, deci care este EFECTORUL experientelor noastre.
     Intr-un camp infinit de potentialitati, o "realitate" se manifesta, se materializeaza abia cand noi o "observam", deci observatorul este de fapt generatorul experientei, nu?
NAMASTE, pe acest subiect este mult de vorbit dar eu cred ca esentialul l-am aratat.
     As putea spune ca, lucrand cu semenii mei, aceste aspecte un Maestru nu le poate rezolva pentru nimeni. Si va asigur ca au fost cazuri cand aceasta limita, dincolo de faptul ca este logica, e cea care mi-a produs multa tristetze. Poti lucra si incerca sa schimbi prin constientizare foarte multe dar ceea ce acea individualitate deruleaza in subconstient va fi si limitA PE CARE TU va trebui sa o accepti.
      Am spus in nenumarate randuri ca pe aceasta planeta NU DE FOAME SE MOARE si nici de boli, se moare doar din credinta ca se poate muri de foame sau boli...Aceste credinte, puternic inradacinate in subconstient, sunt cele care alcatuiesc "decorul" inconstientzei noastre si care nu pot fi schimbate decat DACA si CAND fiecare individualitate ALEGE sa faca in el aceasta substituire de programe.
      Revenind la exemplul experientei din jurul piscinei, mi se pare limpede ca nimeni nu ar TREBUI sa aiba experientza inecului: un fenomen demonstrat ar trebui sa devina LEGE, nu? Si totusi cate experiente de inec nu se traiesc in lume? Ce este obiectiv aici?
      Privind NECESITATEA hranei, multi stim de activitatea de cercetare si rezultatele inregistrate de Jasmuheen si cei care au urmat-o pe calea bretarianismului (a te hrani cu prana/respiratie) si in aceeasi "realitate" unde peste 10 000 de insi au probat acest tip de racordare energetica si sustinere fara alimentatie densa a vietii, unde fenomene spontane de asa numita INEDIA au demonstrat ca se poate duce o viata absolut in parametrii  de activitate firesti si deplina sanatate a corpului "fizic", majoritatea semenilor traiesc adevarate "drame"experientiale legate de hrana, nutritie, malnutritie sau dimpotriva...Ce vi se pare "obiectiv" aici? Sunt continente intregi unde SE PRETINDE ca DE FOAMETE SE MOARE!
     In ceea ce priveste "jocurile de-a boala" totul mie imi pare si mai scandalos, mai ales ca sunt unul din cei care "s-au jucat si de-a asa ceva". Din proprie experienta pot sa asigur pe oricine ca NU EXISTA NIMIC ce poate fi considerat boala. Exista multa balba in jurul unor experiente ale "vehiculului fizic", care din ciudata neatentie si comoditate de procesare sunt catalogate ca fiind asa ceva, doar ca absolut oricine poate observa ca experientele in jurul acestui termen sunt ABSOLUT INDIVIDUALE. Mintea noastra incearca sa le bage in tipare si categorii, cream specialitati ale glumitzei numite medicina, dupa acelasi tipar ca cel folosit in justitie, unde se incearca bagarea fortata a unui pretins delict intr-una din categoriile de infractionalitate deja categorisite...Totul este HILAR!
      Am cunoscut zeci de cazuri de fiinte care au experimentat ani de intrerupere a activitatii sexuale. Imediat cand a intervenit un contact sexual au si aparut "urmari" pe corpul fizic care "demonstrau clar" ca partenerul a adus o "boala cu transmitere sexuala"...Desigur le-am calmat si explicat fiecaruia sa stea doar linistit, ca in nici un caz nu e vorba de asa ceva...In absolut nici unul din cazuri nu a existat nimic altceva decat o simpla reactie de impotrivire a mintii...Daca aceea nu se calma, in mod cert in cateva zile diagnosticul avea sa confirme existentza unor " agenti patogeni"...ce de glumitze ne mai confectionam!
      Relatia dintre "nevoia" de sex protejat si frica din subconstient, cea care "executa comanda experientiala" este atat de evidenta incat eu nu pot decat sa zambesc! Trebuie insa sa va dezamagesc: chiar NU EXISTA BOALA! Cu atat mai putin SIDA sau altele cu asa zisa transmitere sexuala. Dar, DESIGUR, se moare si de SIDA si de sifilis sau se tot trateaza blenoragii, trichomoniaza si cate si mai cate, ca sa fie tacamul complet...Ce este obiectiv aici?
despre SIDA
     Cancerul este un mare factor de risc, dupa statistici, doar ca exista atat de multe vindecari obtinute atat de variat incat chiar si unul care doarme profund si tot trebuie sa se intrebe: rasul vindeca, zeama de varza, coceanul de mere, tataneasa, si lista tinde catre infinit...Ce ar fi obiectiv aici si care e aportul mintii subconstiente?
     Sa indraznesc sa ma refer si la relatia cu "energia bani" sau conceptul de bunastare deja cred ca ma risc foarte tare. As prefera sa "dau vina" pe  Haanel cu "Cheia Universala", care chiar mi se pare ca a facut o treaba destul de calificata. Un bun prieten a fost de aceeasi parere cand a mai suit-o odata pe scribd, asa subliniata cum este acum:
                                        Haanel
      Ceva ce el nu a spus totusi am sa adaug eu: asa numita categorie a "cautatorilor spirituali" , mai corect pe care eu i-as denumi cautatori ai excelentei umane sau a unei sfinte normalitati, au grave perturbari la accesul la aceasta forma de energie. Poate este si firesc deoarece intuitivul aici nu prea are cum opera. Nu cred ca este un capitol in Constiintza Universala dedicat banilor si chiar si eu am cautat, acolo insa doar prin extrapolare poti gasi cum sa te raportezi corect la ceva ce...nu exista.
      Cert este ca, daca constient nu isi acorda accesul la aceasta energie conform "legitatilor" pomenite limpede de Haanel, subconstientul ii va lucra si pe ei, iar experienta nu are cum sa nu confirme Legile.
     Una peste alta, tot ceea ce eu am insirat aici foarte succint ar avea doar menirea sa atentioneze iar si iar ca Lega Mentalismului din Kibalyon sau ceea ce fizica cuantica a expus prin "o realitate ia nastere in momentul actului observarii" chiar nu trebuie uitat. Altfel Maya isi face pe deplin "datoria hipnotica" de a va convinge ca "filmul" numit viata chiar este dramatic si real iar voi sunteti doar un efect nefericit al diferitelor contexte si conjuncturi pline de culoare si dramatism!
Bafta!

.....Poate fara legatura cu continutul, explicita, am sa adaug aici ceva care imi pare ca merita sa fie stiut:



2 comentarii:

  1. Mda...sa crezi si sa cauti drumul tau adevarat. Important e sa accepti ceea ce ti se intampla si sa folosesti in mod constructiv chiar si loviturile pentru ca nu sunt fara folos. Acum poti sa ma certi.

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur te voi certa pt ca pretinsele lovituri tot tu ti le oferi ca experientza! Te pup!

    RăspundețiȘtergere