Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 ianuarie 2012

Creem si vom crea..

Privesc cu atentie in ultima vreme, la cum se pare ca alegem sa creem ceva...altfel. Desigur totul pleca de la noi, deci mai intai va fi util sa ne revedem propriile disponibilitati: ce avem noi de oferit aproapelui nostru?
Pentru ca, nu e exclus ca modalitatea cea mai pasnica de a se evita sistemul, sa fie cea conturata de experientele economice ale Islandei, Spaniei si Greciei. Iar daca lucrurile se vor contura asa, apoi este tot ce e util sa ne preocupe. CE ANUME avem noi de oferit in cadrul unei comunitati mai restranse?
In mod cert diplomele nu ne vor mai servi la nimic, doar ceea ce noi SUNTEM si priceperile noastre, talentele, indemanarile.
Poate stiti deja sau nu, dar lucrurile sunt experimentate destul de avansat. Deja sunt pe net programe free, menite sa gestioneze niste "economii locale", altfel spus sa intermedieze prin moneda virtuala relatiile de schimb de produse/servicii, intre membrii unor comunitati locale. Exista deja pe net destula documentatie in domeniu si pe youtube unii isi spun parerea despre experienta proprie, in cadrul unor asemenea comunitati. Ce am vazut eu era experienta grecilor.
Exista si alte orientari, dar toate duc la aceeasi concluzie: era banilor, asa cum ii stim, se apropie de sfarsit:
Se pare ca si miscarea Occupy se orienteaza spre a promova acelasi mod de a evita sistemul in relatiile, macar tranzitorii, care par a se contura.
Consider ca este util ca fiecare, din timp, sa caute in el tot ce poate pune in comun, in slujba unor comunitati.
Desigur,  acum este posibil sa privim cu alti ochi fiecare petecut de pamant  si fiecare samanta de...orice. Nu este exclus sa ajungem, mai intai, la concluzia ca cea mai frumoasa floare, poate fi una de...ceapa!
Exista atat de mult pamant lasat in paragina incat chiar ar fi momentul sa il reconsideram.
Succes!

3 comentarii:

  1. da...eu desi m-am nascut in oras si am crescut la oras,,de cativa ani m-am orientat spre ce inseamna sa traiesti la..sat...cum se poate supravietui la sat?asa ca m-am gandit ca nu strica sa stiu cum se obtin produsele alimenate si ce inseamna sa conduci o astfel de gospodarie:)))acum sunt mult mai liniistita ca am invatat asta,,desi nici prin cap nu-mi trecea prin minte ca a invata sa dai cu sapa imi va fi mie folositor:)))))))va imbratisez,numai bine si iubire tuturor:)))))))NAMASTE

    RăspundețiȘtergere
  2. Octav....ce scrii tu aici sunt aspecte pe care noi toti le-am stiut dintoadeauna, dar fricile mintii limitate au preferat intodeauna "siguranta comfortului" piramidei de care aminteai tu intr-un post. Cum acest comfort ne-a adus pe toti mai devreme sau mai tarziu in culmea....disperarii, am cam ales ...si tot ales....calea supravieturii asa cum e ea...sau, a scaparii de necazu´ ´asta infect numit "viata"....prin ganduri de plecare ....tai, tai....in astral. Acum ca stim ca nici una dintre aceste variante nu este...valabila, ma bucur de nu mai pot ca suntem pusi in situatia de a alege constient cine suntem si ce facem cu acest SUNTEM. Candva...de undeva aparuse in mintea un gand:" acum ca stii....si crezi ca esti infinit...iar existenta ta este eterna....cum ai vrea sa arate....ETERNITATEA (TA)? daca ACUM esti ingrijorat si trist....si daca ACUM este etern....asta este eternitatea pe care ti-o doresti tie si celorlalti? "
    Evident ca am raspuns rapid la aceste intrebari. Puneti-le si tu....cititor a acestor randuri. Namaste

    RăspundețiȘtergere