Totalul afișărilor de pagină

joi, 29 martie 2012

Ceva ce poate fi util de stiut

De cateva zile imi propun un subiect, 
care este util, mai ales ca nu l-am mai intalnit exprimat nicaieri.
In urma cu multi ani eu insumi l-am trait, m-a uimit desigur si nu l-am intalnit explicat nici ulterior. Zilele trecute cineva il experimenta si mi l-a amintit...Apoi am inteles ca, ACUM, el probabil va fi experimentat sau deja a fost, de catre multi dintre voi. Este vorba de o anume senzatie, foarte "limpede" pentru cel care o experimenteaza, cum ca "vede" lumea, oamenii, cam de la inaltimea sa, plus cam un cap mai sus. Ca atare, apoape brusc are sentimentul/senzatia ca a crescut brusc. Ca ceilalti devin mai mici.
In spate exista o explicatie, care e cea care face acest subiect, aparent particular ,de interes general. Si este in legatura cu ACUM-ul, asa cum il percepeti multi, ca si in postarea de ieri.
Este o perioada de adanci prefaceri. La fiecare capata forme aparent distincte, dar vor fi si experiente cu caracter general. Este cumva un upgrade al fiintei umane.
Probabil multi stiti ca, in ultimii ani, s-au incarnat pe pamant "copii" deosebiti, asa numiti 'curcubeu". Au venit deja UP gradati. Ei percep "vizual" lumea simultan pe "mai multe ecrane", ca de TV. In centru este imaginea pricipala si in stanga/dreapta monitoare secundare. Asa sunt ei echipati, cu a vedea "multidimensional".
La noi acest upgrade arata altfel si este cel mai limpede SEMNALAT doar, exact prin acea senzatie de care va vorbeam; te percepi ca fiind cu un cap mai inalt ca ieri, ca uzual.
DE aici  deriva o anume "incertitudine" perceptula, nesiguranta. Ea poate fi mai blanda sau mai acuta, de la caz la caz.
Daca am face iar paralela cu un calculator, tot ce se proceseaza ca imagine pe el, este dus la "placa video", de ale carei performante depinde ulterior calitatea procesarii. Pana acum, in echipamentul uman, singurul "periferic" care dadea semnale pentru "placa video" erau ochii, ca atare nu era dificil de procesat. Acum se mai adauga o anume "vedere", pe care eu o denumesc "aurica". Ea se colecteaza prin aura extinsa si este multidimensionala. Nu "vede" unidirectional ci pe 360 grade. Ea trimite acum un semnal "placii video", care are acum o mare problema: trebuie sa decodeze simultan atat aceste semnale complexe cat si cele clasice. Si rezultatul procesarii sa fie...coerent, logic cumva.
Inertia va face ca semnalele clasice sa pastreze intaietatea in a "ne informa" despre "lume si viata", doar ca este o informatie saracutza. Vedem ca este asa, dar inertia incearca sa valideze inca acel gen de informatie, ca fiind "sigura". Pe de alta parte, ne fascineaza bogatia si diversitatea informatiei nou achizitionate, dar nu prea stim ce sa facem cu ea. Rezultatul este ca, pe diferite faze, facem incet incet tranzitia de a ne lua atentia de la vechiul mod de informare si a ne increde in cel nou, doar ca cere un anume timp de "acomodare". Cata vreme insa placa noastra video va fi alimentata simultan cu ambele semnale, este posibil sa experimentam diferite grade de disconfort perceptual si manifestari pe masura. Pot fi la fel de "normale" atat perceptiile "dure" cat si cele "blande".
Oricum fiinta umana trece, vrand nevrand, printr-un complex proces de upgradare, la toate "etajele" fiintei.
Succes!

3 comentarii:

  1. Salut,

    Am trecut si eu prin faza in care simteam ca privesc de undeva de deasupra capului,o perioada m-am lovit la cap de tot felul de obiecte care pareau foarte departe si nu intelegeam cum am ajuns sa dau cu capul in ele
    Sau agatam cu piciorul lucruri sau cu masina saream sau frecam borduri
    Mai nou experimentez niste vise foarte reale
    cred ca "vad"din celelalte lumi ,dimensiuni
    Scenariile sunt asemanatoare dar locurile diferite si sunt atat de reale ca dimineata trebuie stau un pic sa revin la dimensiunea asta
    Azi noapte de exemplu zburam, a fost superb ,ma tineam de cineva si curios nu-mi era teama,eram liber
    Parca eram o pasare si acum simt placerea zborului

    o zi frumoasa in lumina

    RăspundețiȘtergere
  2. acum trei zile imi intrebam un prieten: "ti se intampla sa simti ca traiesti intr-o lume paralela?" pentru ca eu asa ma simt... in spatele unui perete de sticla unde nimeni si nimic nu imi poate tulbura linistea si bucuria si de unde, atunci cand aleg, "intru in scena" si joc un rol... si in aceasta "lume a mea" totul curge intr-o sincronicitate perfecta... este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a-ntamplat , in septembrie anul trecut . ( Este luna mea cand merg la mare .) Am avut momentul cand am privit marea de undeva de sus .Apoi s-a repetat zilnic...Si pescarusii zburau aproape de crestetul meu .
    De-atunci , nimic nu mi se mai pare inalt:D sau ametior de mare :)) Iar la cele foarte mici am inceput sa vad detalii...

    Cu drag !

    RăspundețiȘtergere